Mijn gegevens
-
Waar vind ik mijn klantnummer?
U vindt uw klantnummer op onze facturen, brieven en e-mails.
Als u via automatische incasso betaalt, staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht.
-
Hoe kan ik mijn e-mailadres en/of wachtwoord wijzigen?
U leest hier meer over op onze servicepagina Gegevens.
-
Ik kan niet inloggen/registreren
Mijn Vitens is is sinds kort vernieuwd. U hoeft geen moeilijke wachtwoorden meer te onthouden. Vanaf nu ontvangt u een inlogcode op uw e-mailadres.
Meer informatie over het nieuwe inloggen -
Hoe kan ik een naam aanpassen?
Dit leest u op onze pagina over naam aanpassen.
-
Wat zijn klant-, registratie- en contractrekeningnummers?
Lees hier meer over in de uitgebreide uitleg.
-
Ik wil een overlijden doorgeven
Gecondoleerd met dit verlies.
Wilt u het contract opzeggen? Blijft de partner of een andere nabestaande in het huis wonen? Of wilt u het adres voorlopig nog aanhouden? Wij helpen u graag verder. Wilt u het klantnummer en/ of volledige adresgegevens bij de hand houden.
-
Krijg ik een bevestiging als ik mij aanmeld of wijzigingen doorgeef?
Ja, u krijgt een bevestiging via e-mail en/of per brief.
-
Ik ga scheiden, wat moet ik doen?
Als u gaat scheiden zijn er aantal zaken die geregeld moeten worden. Geef hier uw scheiding door.
-
Ik ontvang geen e-mail van Vitens. Hoe kan dat?
Het komt voor dat onze berichten gezien worden als spam. Deze verdwijnen dan in uw “spambox” en u ziet deze niet terug in uw inbox. U voorkomt dit door ons e-mailadres (noreply@vitens.nl, noreply@postnl.vitens.nl, noreplymeterkaart@vitens.nl) als veilige afzender toe te voegen aan uw e-mailaccount.
Helpt dit niet? Stuurt u ons dan de volgende informatie:- Uw e-mailadres met uw e-mailprovider, bijvoorbeeld Hotmail, Gmail, Live, XS4all.
- Uw browser, bijvoorbeeld Internet Explorer, Firefox, Safari.
Kijk op Contact voor de verschillende mogelijkheden om de informatie naar ons op te sturen.
Wij onderzoeken vervolgens wat de reden is waarom u onze berichten niet ontvangt. -
Waarom zie ik noreply@postnl.vitens.nl als afzender?
Vitens maakt voor het versturen van post en e-mails gebruik van de diensten van PostNL.
Als een e-mail van Vitens door PostNL verzonden wordt, kan het zijn dat u noreply@postnl.vitens.nl als afzender ziet. -
Hoe wijzig ik mijn postadres?
Een wijziging van uw correspondentieadres geeft u eenvoudig door via Mijn Vitens. Heeft u meerdere adressen onder één klantnummer staan? Dan wordt alle post naar dit correspondentieadres verzonden. Lees meer op onze servicepagina Gegevens.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Mijn Vitens is sinds kort vernieuwd. U hoeft geen moeilijke wachtwoorden meer te onthouden. Vanaf nu ontvangt u een inlogcode op uw e-mailadres.