Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag?
Kies hieronder een onderwerp voor de antwoorden op onze meestgestelde vragen.
-
Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
Uw klantnummer staat op alle rekeningen, brieven en e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht.
Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Vitens.
-
Hoe kan ik inloggen op Mijn Vitens?
Op Mijn Vitens kunt u zelf uw gegevens bekijken en aanpassen. Mijn Vitens is sinds kort vernieuwd. U kunt gemakkelijk inloggen op Mijn Vitens of een account aanmaken als u dat nog niet heeft. Voor meer informatie hierover, lees onze pagina over inloggen. Daar leggen we het stap voor stap uit.
-
Mijn betaalpagina ziet er anders uit. Klopt dit?
Ja, dat klopt. Onze pagina heeft een update gehad. Hierdoor ziet de betaalpagina er anders uit. Verder verandert er voor u niks.
-
Ik heb mijn manier van betalen aangepast. Hoe snel gaat de nieuwe manier van betalen in?
Past u uw manier van betalen binnen 2 weken na het ontvangen van deze brief aan? Dan betaalt u de eerstvolgende termijn op de nieuwe manier. Past u uw manier van betalen later aan? Dan kan het zijn dat u nog 1 keer op de oude manier betaalt.