Veelgestelde vragen over gegevens bekijken en aanpassen
Makkelijk uw gegevens bekijken en aanpassen
Uw gegevens aanpassen? Dit kan gemakkelijk via uw Mijn Vitens account. Heeft u nog geen Mijn Vitens account? U maakt gemakkelijk een account aan met uw e-mailadres.
In Mijn Vitens past u gemakkelijk uw gegevens aan
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water. Hieronder kunt u zien welke gegevens u in Mijn Vitens kunt aanpassen.
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Verzendwijze
- Rekeningnummer
- Manier van betalen
- Termijnbedrag
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik een overlijden doorgeven?
Gecondoleerd met uw verlies. Als iemand overleden is moet er veel geregeld worden.
U kunt wijzigingen voor het contract vanwege een overlijden online doorgeven. Wilt u liever persoonlijk een overlijden doorgeven?
Neem contact op met onze Servicedesk Nabestaanden op telefoonnummer: 088 884 5052. Wij helpen u graag! -
Hoe kan ik mijn mail en/of postadres wijzigen?
Een wijziging van uw correspondentieadres geeft u eenvoudig door via Mijn Vitens. Heeft u meerdere adressen onder één klantnummer staan? Dan wordt alle post naar dit correspondentieadres verzonden.
-
Hoe kan ik mijn naam aanpassen?
Wij mogen een naam niet zomaar aanpassen. Maar wij begrijpen ook dat u in geval van overlijden, scheiden of trouwen de naam op uw contract wel wilt aanpassen.
Uw gegevens wijzigen -
Hoe kan ik scheiding doorgeven?
Als u gaat scheiden zijn er een aantal zaken die geregeld moeten worden. Wij helpen u graag online verder met het doorgeven van deze aanpassingen.
Gegevens aanpassen bij een scheiding -
Waar vind ik mijn klantnummer?
Uw klantnummer staat op alle rekeningen, brieven en e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht.
Naar mijn klantnummer
Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Vitens.