Extra adres aanmelden?

Volg deze stappen, en wij regelen de rest.

Extra adres aanmelden?

Wilt u water aanvragen voor een extra adres? Of heeft u tijdelijk twee woningen, bijvoorbeeld tijdens het klussen in uw nieuwe huis? Meld een extra adres aan. 

  • Geef het extra adres en het bestaande adres door
  • Geef uw klantnummer en de meterstand door
  • Bevestiging per e-mail

Overeenkomst opzeggen

U heeft op uw oude of extra adres geen water van Vitens meer nodig. Dit kunt u makkelijk online afmelden.

Naam aanpassen

Een naam mogen wij niet zomaar aanpassen. Wilt u in het geval van overlijden, scheiden, of trouwen de naam op uw contract aanpassen? Lees hier wat u kunt doen. 

Dit regelt u in Mijn Vitens

Zelf uw gegevens bekijken of aanpassen? Dit kan met een Mijn Vitens account.

U ontvangt een inlogcode op uw e-mailadres waarmee u veilig kunt inloggen. In Mijn Vitens regelt u al uw waterzaken:

  • Bekijk en betaal uw rekeningen
  • Uw gegevens bekijken en aanpassen 
  • Een uitstel van betaling aanvragen

Snel geregeld zonder wachttijd

Een verhuizing doorgeven heeft u zo geregeld. Wij regelen de rest. Dan heeft u daar geen zorgen meer over. 

Ook tijdelijk voor twee huizen

Bent u nog aan het klussen in uw nieuwe woning voordat u verhuist? Dan heeft u tijdelijk in beide woningen water. 

Direct een bevestiging per e-mail

Na het doorgeven van uw verhuizing, sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens. 

Was u klant bij een ander waterbedrijf?

Geef uw nieuwe adres aan ons door.  Als de aanvraag is gedaan, ontvangt u een bevestiging van ons per e-mail.