- 1 maand geleden bijgewerkt.
Kunnen we u sms’en of mailen als er iets is?
Bij Vitens werken we elke dag hard aan schoon en voldoende drinkwater. Toch kan er iets gebeuren waardoor er tijdelijk minder of geen water uit de kraan komt. Of waardoor we niet kunnen garanderen dat ons water van de allerbeste kwaliteit is. We adviseren dan voor de zekerheid om het water te koken voordat u het drinkt. Het is belangrijk dat we u in dat soort situaties kunnen sms'en of mailen. Hebben we uw contactgegevens al?
De kans is klein dat u ermee te maken krijgt: een storing of leidingbreuk. Maar mocht zoiets gebeuren, dan willen we dit direct aan u laten weten. Helaas kunnen we op dit moment een deel van onze klanten niet bereiken als er iets is. We hebben namelijk niet van iedereen een e-mailadres of telefoonnummer.
Let op: als u de nieuwsbrief van Vitens ontvangt, betekent dit niet automatisch dat uw contactgegevens bij ons bekend zijn. Uw nieuwsbriefinschrijving en uw contactgegevens zijn aparte gegevens.
Geef uw gegevens eenvoudig door
Heeft u uw e-mailadres en/of telefoonnummer al aan ons doorgegeven? Controleer het in Mijn Vitens onder het kopje ‘Contactgegevens’. Als de velden gevuld zijn, zijn uw contactgegevens bij ons bekend. Zijn de velden leeg, dan kunt u eenvoudig uw e-mailadres en/of telefoonnummer invullen. U ontvangt berichten via de contactgegevens die u invult. Geeft u zowel uw e-mailadres als uw telefoonnummer door? Dan ontvangt u een e-mail én sms als er iets gebeurt.Let op: als u de nieuwsbrief van Vitens ontvangt, betekent dit niet automatisch dat uw contactgegevens bij ons bekend zijn. Uw nieuwsbriefinschrijving en uw contactgegevens zijn aparte gegevens.
Uw contactvoorkeur blijft staan
Het doorgeven van uw e-mailadres en telefoonnummer verandert niets aan uw huidige contactvoorkeur. Ontvangt u uw factuur per post, dan blijft dat zo. Wilt u uw contactvoorkeuren wel aanpassen? Dat kan eenvoudig in Mijn Vitens.
Heeft u vragen na het lezen van dit bericht? Neem dan gerust contact met ons op.