Naam aanpassen?
Hieronder leggen we uit wat u kunt doen.
Naam aanpassen?
Het kan zijn dat u de bedrijfsnaam of naam van de contactpersoon wilt aanpassen. Hieronder leggen wij u uit wat u kunt doen.
Contactpersoon aanpassen?
Is de contactpersoon voor waterzaken binnen uw organisatie veranderd? Dit past u eenvoudig aan in Mijn Vitens onder het menu Gegevens.
Bedrijfsnaam aanpassen?
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Is uw bedrijfsnaam veranderd of staat deze onjuist vermeld? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Bedrijfsnaam of kvk aanpassen
Uw bedrijfsnaam of KVK nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op en wij helpen u verder.
Contactpersoon aanpassen
Gaat iemand anders de waterzaken regelen? De contactpersoon voor uw bedrijf past u gemakkelijk online aan.
Andere gegevens aanpassen
In Mijn Vitens past u gemakkelijk uw telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Zelf uw gegevens bekijken en aanpassen
Met een Mijn Vitens account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u rekeningen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.
-
Hoe kan ik een bedrijfsnaam aanpassen?
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
-
Hoe kan ik een contactpersoon aanpassen?
De contactpersoon die verantwoordelijk is voor de waterzaken past u eenvoudig online aan. Ga in Mijn Vitens naar het menu Gegevens en vervolgens naar Contactgegevens.
Naar Mijn Vitens -
Hoe kan ik een KVK-nummer aanpassen?
Uw KVK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
Contact opnemen