Gegevens aanpassen?
Volg op deze pagina de juiste stappen.
Gegevens bekijken en aanpassen
In mijn Vitens past u gemakkelijk uw contactpersoon, telefoonnummer, e-mailadres, verzendwijze, rekeningnummer, manier van betalen of termijnbedrag aan.
Een bevestiging per e-mail
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw verandering is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.
Hulp bij vragen
Komt u er zelf niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
-
Hoe kan ik een bedrijfsnaam aanpassen?
Uw bedrijfsnaam kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
-
Hoe kan ik een contactpersoon aanpassen?
De contactpersoon die verantwoordelijk is voor de waterzaken past u eenvoudig online aan. Ga in Mijn Vitens naar het menu Gegevens en vervolgens naar Contactgegevens.
Naar Mijn Vitens -
Hoe kan ik een KVK-nummer aanpassen?
Uw KVK-nummer kunt u niet online aanpassen. Neem contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
Contact opnemen