Aanmelden klein zakelijk
Geef hier de aanmelding voor uw bedrijf.
Aanmelden als nieuwe klant?
Op deze pagina geeft u de aanmelding kosteloos door.
(Tijdelijk) een extra adres?
Bent u al klant bij Vitens en heeft u (tijdelijk) een extra adres? Geef dan hieronder de aanmelding aan ons door.
Bent u al klant bij Vitens?
Geef dan hieronder kosteloos uw verhuizing aan ons door.
Wat kunt u van ons verwachten?
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw verhuizing is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water
Een bevestiging per e-mail
Na uw verandering sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens
Ook voor een extra adres
Heeft u tijdelijk twee bedrijfspanden? Vraag dan een extra adres aan. Ook dat regelt u gemakkelijk via Mijn Vitens.
-
Waarom moet ik de datum van sleuteloverdracht doorgeven en niet de aanmelddatum?
De reden hiervoor is dat u mogelijk in de periode van sleuteloverdracht tot uw aanmelding al water verbruikt.
-
De datum van sleuteloverdracht die ik heb doorgegeven is veranderd, wat moet ik doen?
Neem daarvoor contact met ons op. Wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
-
Kan ik mijn aanmelding ook achteraf nog doorgeven?
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag van sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. U kunt uw aanmelding gemakkelijk doorgeven bovenaan deze pagina.
-
Hoe lang duurt het voordat mijn wateraanvraag is verwerkt?
Als u water aanvraagt op een bestaande aansluiting, dan verwerken wij dit binnen twee weken. In het geval van een nieuwe aansluiting kan dit iets langer duren. Om de aanmelding dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.